Logistiek administratief medewerker - Regio Utrecht


  • 14
  • 10 March 2017
  • Utrecht
Job Beschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij opzoek kandidaten met logistieke administratieve werkervaring. Onze opdrachtgever is een internationale organisatie die logistieke oplossingen biedt (transport, on-site handling en custom clearance) voor evenementen, tentoonstellingen en beurzen. In deze functie ondersteun/versterk je het vaste team op administratief gebied en rapporteer je hierbij aan de supervisor. 

Wat doe je

  • Het voorbereiden en verwerken van aanvragen voorafgaand aan beurzen/tentoonstellingen/evenementen
  • Het verwerken van administratie (offertes/tarieven/correspondentie/aanvragen) in database
  • Het aanmaken en beheren van klantendossiers
  • Het verzorgen van de administratieve afhandeling van diverse (transport)documenten
  • Het onderhouden van contacten met exposanten, klanten, douane, expediteurs e.d.
  • Het administratief verwerken en afhandelen van dossiers na afloop beurzen/tentoonstellingen/evenementen
  • Facturatie
  • E-mailbehandeling
  • Telefoonafhandeling en informatieverstrekking
  • Het scannen/kopiëren van documenten
  • Het opstellen van correspondenties/invullen van documenten
  • Postbehandeling
  • Alle verdere voorkomende taken ter ondersteuning aan het team

Wat vragen wij

  • HBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare werkervaring in soortgelijke functie is een pre;
  • Meerdere jaren werkervaring in administratieve functie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Goede beheersing van de Duitse taal is gewenst;
  • Goede contactuele en commerciële vaardigheden;
  • Rijbewijs B + eigen vervoer;
  • Kennis van intern transportmateriaal is gewenst;
  • Affiniteit binnen de logistieke sector is gewenst;
  • Enige kennis van beurzen/tentoonstellingen/evenementen is gewenst;
  • Bovendien ben je flexibel, zelfstandig en proactief.

Locatie

Diverse beurslocaties in Nederland, voornamelijk Jaarbeurs Utrecht en Rai Amsterdam.

 

Sollicitatieformulier